önskelista
  • Sök bland våra produkter för att lägga till artiklar till din önskelista.

Sommarvikariat på Finance i Tingsryd

Söker du efter ett sommarjobb inom redovisning och brinner du för siffror och administration, då kan du vara den vi söker!

Dina arbetsuppgifter

Dina främsta arbetsuppgifter som ekonomiassistent hos Orthex innebär bland annat att du kommer att hantera leverantörsreskontra, löpande betalningar och bokföring av in- och utbetalningar. 

Administrativa uppgifter såsom posthantering och viss telefoni kommer också vara en del av dina dagliga uppgifter. 

Din profil 

För att passa till tjänsten krävs det att du är ambitiös och noggrann i ditt utförande. Vidare krävs det att du har goda kunskaper i det svenska och engelska språket. Tidigare erfarenhet från liknande tjänster är meriterande, men inget krav.  

Som person är du ansvarsfull, strukturerad och har en analytisk förmåga. Du trivs och motiveras av att arbeta med siffror och administration och vill leverera bra kvalité. 

Vi tror att du som söker den här tjänsten studerar ekonomi på universitet eller högskola till vardags, gärna med inriktning mot redovisning, dock inget krav.

Övrig information om tjänsten

Start: Enligt överenskommelse, upplärning och arbete vid behov sker under våren

Placeringsort: Tingsryd

Omfattning: heltid, 100 %

Arbetstid: vardagar, v 28-31

Lön: enligt Kollektivavtal 

 

Orthex Sweden har valt att samarbeta med Maxkompetens i denna rekryteringsprocess och du kommmer att arbeta som konsult via dem. Har du frågor så kontakta gärna Isabelle Wallin, Konsultchef Maxkompetens på Tel: 0734-368102. 

Urval och intervjuer kommer ske löpande i denna process så ansök gärna på www.maxkompetens.se redan idag!

Ansökningar via mejl mottages ej med hänvisning av GDPR. 

 

Välkommen med din ansökan!